S5 Prestige Academy - шаблон joomla Joomla
A1.1 Campanie de informare si promovare

   A1. 1 Campanie de informare

  Experții implicați în derularea activității din partea Liderului și a celor doi parteneri au realizat în perioada 01 august 2022 – 28 octombrie 2023, activități care să contribuie la informarea publicului, în general, asupra obiectivelor proiectului și a serviciilor oferite, și în special, să motiveze tinerii neets din cele 4 județe să participe la activități. Scopul activităților derulate a fost identificarea persoanelor cu varsta intre 16 si 29 de ani care nu sunt ocupate si nu urmeaza nicio forma de educatie sau formare, în vederea directionarii acestora catre SPO pentru inregistrare si profilare si a tinerilor NEETs inregistrati si profilati de catre SPO dar neocupati cu scopul responsabilizarii si motivarii in vederea activarii pe piata muncii.

Au fost realizate masuri integrate prin care toate categoriile de grup tinta au fost informate și motivate cu privire la beneficiile directe si indirecte ce rezulta din implementarea activitatilor proiectului, cu scopul integrarii tinerilor NEETs pe piata muncii, coroborată cu specificul grupului țintă acest lucru s-a realizat prin deplasări în localitățile urbane și rurale din cele 4 județe. Activitățile s-au  desfășurat face to face cu scopul diseminarii informatiei catre un GT cat mai numeros, acordand astfel sanse egale tuturor persoanelor care doresc sa se activeze pe piata muncii.

Obiectivele activităților desfășurate:

  • promovarea măsurilor integrate propuse prin proiect pentru toate categoriile de grup țintă în vederea informării și motivării acestora cu privire la beneficiile directe și indirecte ce rezultă din implementarea activităților proiectului, cu scopul integrării tinerilor NEETs pe piața muncii;
  • sprijin pentru diseminarea informațiilor și identificare persoane cu vârsta între 16 și 29 de ani care nu sunt ocupate și nu urmează nicio formă de educație sau formare, în vederea direcționării acestora către SPO pentru înregistrare și profilare și a tinerilor NEETs înregistrați și profilați de către SPO dar neocupați cu scopul responsabilizării și motivării în vederea activării pe piața muncii;
  • promovarea cursurilor de formare ce urmează a se desfășura în cadrul proiectului.

Rezultate atinse:

  • o strategie de comunicare, prezentari privind egalitatea de sanse, dezvoltarea durabila, imbunatatirea accesibilitatii, a utilizarii si a calitatii tehnologiilor informatiei si comunicatiilor, nediscriminarea, utilizarea TIC;
  •  campanii de informare (online si/ sau face to face) derulate in cele 4 judete de implementare cu scopul identificarii si informarii tinerilor NEETs cu privire la importanta inregistrarii si profilarii la SPO si motivarii pentru a se activa pe piata muncii;
  • 404 tineri NEETs informati si motivati pentru a participa la activitatile proiectului;
  • promovare pe retelele de socializare.

 

Acest site Web folosește module de tip cookie. Navigând în continuare vă exprimați acordul asupra folosirii cookie-urilor. Citeste mai mult